Використання флеш-карток та плакатів на уроках англійської вже давно увійшло в нашу вчительську буденність. Але чи беремо ми максимум від цього інструмента? Які завдання можна запропонувати учням?
Ігри на повторення лексики
“Pass the card”
Учні по колу передають один одному картки, поки грає музика. Як тільки вчитель зупиняє музику, учні називають слово, що зображене на картці, потім музика продовжує грати, і учні продовжують передавати картки. Для великих класів: створіть 2 кола.
“Bridge”
Oops! Підлога класу перетворилась на небезпечну річку, і є тільки невеличкий мостик, що допоможе дійти до берега. Вчитель «будує» такий місток із карток на підлозі. Але учні повинні називати кожне слово, на яке вони наступають.
“I don`t see it but I can name it”
Вчитель розвішує картки на дошці, вказує на кожну по черзі і називає слово, учні повторюють. Розверніть одну з карток малюнком до дошки, але продовжуйте вказувати на неї, чи пам’ятають учні, яке слово “приховалось”? Кожного разу перегортайте більше карток, поки всі не будуть розвернуті. Чи пригадають учні всі картки.
До речі, чи знаєте ви, що у нас можна завантажити картки для вивчення алфавіту? Перейдіть за посиланням та перевірте, що ми вам пропонуємо! Картки знаходяться за посиланням під заголовком Wonderful World 1. Intro Unit Materials
Розвиток креативності та говоріння
“A class story”
Учні отримують по одній картці. Вчитель називає тему історії та говорить перше речення. Кожен учень має додати речення, використавши слово, що зображене на картці. Потім хтось переказує історію.
“Hand-made cards”
Попросіть учнів підготувати власні картки. Це може бути домашнє завдання. Уточніть, що ви очікуєте. Чи мають бути малюнки кольоровими? Чи можна використовувати малюнки із журналів? Чи треба підписувати слова з іншого боку? На уроці просіть учнів використовувати ці картки. Наприклад, щоб протестувати один одного або скласти історію.
Учні також можуть створювати картки для своїх однокласників. Наприклад, для тих, хто хворів та пропустив частину матеріалу.
Ідеї для використання постерів у класній кімнаті
Постери бувають різні: із списками слів, із зображенням ситуації або із довідковим матеріалом. Наприклад, до курсу “Wonderful World. Second edition” видавці пропонують постери із важливими словами до кожного розділу.
Гарною ідеєю буде змінювати плакати кожного разу, коли починаєте вивчати новий розділ. Вчитель може закривати слова і швидко перевіряти, що учні пам’ятають. Або ставити позначки біля слів, що вже всі вивчили.
Попросіть учнів попрацювати у парах: один загадує слово з плакату, а інший відгадує.
Перевірте пам’ять учнів, скільки слів або деталей вони можуть пригадати наприкінці вивчення розділу.
Якщо у вашому кабінеті є постійні постери, наприклад, з країнознавчою тематикою, або з неправильним дієсловами, поміняйте їх місцями, коли учні вийдуть з канікул. Хто помітить, що щось змінилось? Така гра допоможе розвинути спостережливість та додасть різноманіття до рутини.
Попросіть учнів створити постер своїми руками: це може бути незвичайна тварина, яку вигадають учні та підпишуть частини тіла, або комікс з використанням лексики та граматики, що вивчається у розділі підручника.
Ми підготували підбірку плакатів для різних цілей, можливо, у нас є саме те, що ви шукаєте!