Музика як мотиватор вчити англійську мову

Музика як мотиватор вчити англійську мову

Вчителі можуть формувати позитивне ставлення учнів до начального процесу та вивчення англійської мови, використовуючи силу циклу винагородження дофаміном. Впровадження «підсилювачів» працює, коли ми інтегруємо в уроки:  

  • право вибору 
  • відчуття прогресу 
  • рухливі вправи 
  • позитивну взаємодію з однолітками 
  • читання вголос 
  • прояви доброти 
  • вираження вдячності 
  • гумор 
  • співи 
  • гру на музичних інструментах 

Розглянемо, як інтеграція останній двох елементів цього переліку впливає на емоційний стан, мотивацію та пам’ять дітей: 

  • Музика дозволяє учням, які мають труднощі в навчанні, відчути радість поступового досягнення успіху. 
  • Розуміння того, що наприкінці нової теми вони зможуть творчо презентувати отримані знання, допомагає дітям уникнути нудьги та зниження зацікавленості. 
  • Інформація, засвоєна з позитивним очікуванням та потім осмислена через символічні образи музики, може сприяти формуванню нових нейронних зв’язків та розвитку творчого мислення. 

І звісно перше знайомство з музикою буде ще й знайомством з різними культурами. Так курс з підготовки малюків до школи Welcome to Our World 2nd Edition сприяє формуванню в учнях цінностей сучасних громадян світу та шанує нашу національну різноманітність через традиційні пісні, що співають діти з різних куточків світу. 

Залучення в співи рухів, як-от жестів, танцювальних елементів або зміни положення тіла (повернутися ліворуч/праворуч чи перейти в інше місце в класі), створює додаткові “полички” для зберігання нової інформації, покращуючи її засвоєння та пригадування. 

З дозволу викладача, ілюструємо креативною роботою учнів Чернівецької гімназії №13, яку вони подали на конкурс Wonderful Winter World. Учні 3-А класу разом зі своєю наставницею, Людмилою Валентинівною Драгомерецькою, склали текст пісні про зиму в Україні і заспівали її теж усі разом. Щиро дякуємо їм за залученість і творчість!  

Ukraine is a beautiful country
It has a very rich culture.
Winter is coming to every city
The streets are wonderful and pretty.

Snow is white, the sky is blue
We like to ski and skate too.
Let’s get together, everyone
Make a snowman and have some fun.

Winter season is the best of all
Snowflakes dance, snowflakes fall.
January opens the box of the year

Зверніть увагу, як діти задіють рухи, коли співають. Кожна дитина має свої жести та танцювальні елементи, оскільки ми усі сприймаємо та реагуємо на музику по-різному, що не заважає нам більш синхронно відтворювати вивчену мову, коли ми відчуваємо ритм. 

Ще декілька ідей для ваших уроків: 

  1. Щоденні руханки з гучною музикою це вже перевірена класика початкових класів.  
  2. Музику також можна використати для початку та наприкінці уроку як сигнали зібратися й звернути увагу на вчителя або розслабитися й трохи погомоніти під приємний ритм. 
  3. Поєднання повільної й більш жвавої музики чудово допоможе відпрацювати лексику. 
  4. Окремі звукові елементи можуть бути заміною гумору. 
  5. Щоденні руханки з гучною музикою це вже перевірена класика початкових класів. 
  6. Створення власної пісні з грою на шкільному приладді замість музичних інструментів допоможе формуванню творчої настрою в класі. 

Дізнайтеся більше із цієї теми:   

Чек-лист для вивчення англійської мови у першому клас   

Сила фотографій у початкових класах   

Англійська + Цінності = Цікавий Урок   

Підручник на долоні: як флешкартки перетворять навчання в захопливу гру   

Як створити завдання за підручником для оцінювання письма?   

Як допомогти батькам підтримати навчання англійської мови?