Складаємо план, як перетворити весняну апатію на навчальну мотивацію

Як перетворити весняну апатію на навчальну мотивацію

Початок другої половини навчального року – це справжній випробувальний час. У цей період учні середніх та старших класів менше продуктивні.  І ми не маємо простого способу, як їм швидко повернутися до робочого ритму. Чи маємо? Нумо розбиратися. 

Перший крок – варто налагодити спілкування з учнями про спостереження за власною продуктивністю. 

Замість того, щоби підлітки системно осуджували себе за лінощі, закличмо їх приділяти увагу тому, що відбувається прямо зараз. Для успішного завершення другої половини року важливо: 

  • вміти ставити перед собою цілі 
  • підтримувати мотивацію 
  • планувати 
  • розуміти свої емоції 
  • розкривати потенціал власного мозку 
  • створювати передумови для успіху 

Змінюємо підходи та розмовляємо про власний «механізм» 

Заохочуйте учнів думати більш креативно, мотивувати себе та спостерігати за власними діями. Використання аналогій може допомогти в цьому, оскільки вони дозволяють дітям швидше засвоювати нові знання, порівнюючи їх з тим, що вже вони знають. 

Коли учні розуміють, як працює їх мозок і як це впливає на їхні думки та дії, вони починають більше вірити у свої можливості та розуміють свої власні дії краще. 

Плануємо п’ятихвилинки з продуктивності 

Почніть урок в понеділок з запитань, на які учням варто відповісти перед тим, як вони відкриють свою підручники. 

  1. Як ти можеш бути ефективнішим цього уроку? 
  1. Якими ти уявляєш свої результати та настрій наприкінці уроку? 
  1. На якому завданні ти плануєш зосередитися сьогодні? 

Якщо часу на індивідуальні відповіді не вистачає, учням можна пропонувати записати свої думки на папірці, покласти його в «магічну коробку» або під підручник й використати як білет на вихід з класу, відмітивши галочками, що вдалося виконати. 

Введіть елемент спокуси 

Один зі способів полегшити досягнення цілі або завершення завдання – поєднати його з чимось приємним. Наприклад, якщо помічаєте, що учням важко виконати певну вправу, запропонуйте їм можливість працювати протягом прослуховування музики або дозвольте трохи відпочити за переглядом відео на YouGlish після завершення. 

Ще більше стратегій підвищення продуктивності та формування їхнього свідомого ставлення до навчання й взаємодій у класі ви знайдете в розділах Live Well, Study Well нового курсу New Close-up від National Geogrpaphic Learning. 

Дізнайтеся більше з дотичних тем:  

Як зразки для наслідування допомагають учням подолати мовний бар’єр?  

Англійська для міжнародного спілкування  

Як цифрові підручники змінюють мовне навчання?